dan före dan före dopparedan:D

då är snart den 22 december 2008 slut. och det är itne långt kvar till julafton:)
jag längtar verkligen, allt är så mysigt på julen, och dessutom får man ju paket;)

vet ni vad jag stör mig på!?
när man går in på tex h&m och ska handla en bh, så finns det bara helvita tråkiga i min storlek!  ska man behöva ha en ful bh bara för att man har stora bröst undrar jag då? och min syster som vill ha en helvit bh, men har pyttebröst, då finns inte det, då måste hon köpa med snobben eller hellokitty eller sådär på.
okej, nu kanske jag lät lite bitchig, men det stör mig verkligen...

imorgon ska jag mest städa mitt rum, kommer ju en massa folk på onsdag, hela tjocka släkten;)  dessutom har jag inte handlat julklapp till min bror.... planerande som jag är:P  så det måste jag göra också. och känner jag mig rätt så råkar jag gå in i en klädesaffär och köpa något,...  det är illa, jag som ska spara mina pengar....

aja, godnatt! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0